Locatie

Onze leerlingen volgen onderwijs op een locaties in Voorst of Apeldoorn. Zij vinden er een veilige basis voor hun ontwikkeling.

Onze vier locaties

De Bolster heeft vier locaties. De Start, Op Weg en De Wegwijzer bevinden zich op het terrein van orthopedisch behandelcentrum De Beele in Voorst. De beschermde terrein omgeving zorgt voor een rust en overzicht. Elke klas in Voorst heeft een eigen pleintje voor de pauze. De Bolster locatie Apeldoorn is gevestigd in het gebouw van het Gentiaan College in Apeldoorn.

• De Start biedt speciaal voortgezet onderwijs aan leerlingen van 12 tot 15 jaar binnen alle arrangementen.

• Op Weg en maatwerk biedt speciaal voortgezet onderwijs aan leerlingen van 12 tot 18/20 jaar met een zeer complexe ondersteuningsvraag en begeleidingsvraag, binnen de arrangementen Dagbesteding en Op weg naar werk.

• De Wegwijzer biedt speciaal voortgezet onderwijs aan leerlingen van 15 tot 20 jaar, binnen de arrangementen Arbeid en Arbeid met ondersteuning en op weg naar MBO.

• Locatie Apeldoorn biedt speciaal voortgezet onderwijs aan leerlingen van 12 tot 20 jaar binnen alle arrangementen.